söndag 27 oktober 2013

Färgglatt i lillebrors barnrum

Så roligt det känns att komma igång med bloggandet igen!
Det känns som helt rätt beslut att starta en ny blogg med inriktning
på inredning, färg och form, diy tips och del del pyssel såklart!
Jag hoppas att ni fortsätter att följa min inredningsresa här och ni
får gärna komma med förslag om inlägg som skulle intressera er!

Lämna en kommentar eller kontakta mig på the80sme@gmail.com

Idag tänkte jag dela med mig av lite fler bilder från lillebrors rum.
Ni som följer min Instagram har kanske sett några av dessa tidigare?

Här blandas klara starka färger med retro tapet i form av Isaks Nova Mist.
Vimplarna kommer från Lagerhaus och molnet har jag klippt ut i griffelplast
från Colorama. Här kan man skriva barnets namn eller små meddelanden.


Lillebror älskar böcker och jag med. Vi har en härlig blandning av mina gamla
barndomsböcker, loppisfynd och de fina pekböckerna av Ingela P Arrhenius.

Kubhyllorna blir en härlig kontrast mot den svarta väggen. Här kan lillebror ställa
upp sina favoritdjur och burkar med viktigheter i.


Favorithyllan där jag tagit bort ett hyllplan och istället satt in ett Lundby 
dockskåp som jag renoverat med nedervåning. Just nu är det perfekt
förvaring för alla bilar och brandmän.


Fina Littlephant får avsluta kvällens blogginlägg. Glöm inte att lämna en liten
kommentar om det är något speciellt du skulle vilja läsa om! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...