torsdag 15 juni 2017

Världens snyggaste hörlurar från Sudio!

Kommer ni för ett tag sedan när jag skrev om mina nya favorithörlurar från Sudio?
Jag trodde inte det var möjligt att toppa dessa men ack så fel jag hade! Jag har upptäckt Sudio Regent! Trådlösa on-ear hörlurar med så sjukt skön passform och klockrent ljud.

https://www.sudiosweden.com/se/regent-white

Jag älskar att dansa runt i dessa ljuvliga hörlurar från rum till rum, då de är trådlösa ger det en enorm frihetskänsla, och nämnde jag hur sköna dom är? Dessutom stänger dom inne ljudet väldigt bra så man inte stör resten av familjen då man poppar loss till nya favvolåten! 

I samarbete med Sudio får ni nu hela 15% rabatt vid ett köp
Ange endast koden: the80sme i kassan så dras rabatten av.

 
Hörlurarna har hela 24 timmars batteritid och jag lovar att batteritiden är så sjukt dryg! Jag har lyssnat på dem otroligt mycket och endast behövt ladda dem en enda gång och när det väl är dags är det bara att plugga in dem till mobilladdaren (micro usb)

Hörlurarna funkar lika bra att koppla till datorn som till mobilen, allt som behövs är bluetoothanslutning!


https://www.sudiosweden.com/se/regent-white

INLÄGGET ÄR ETT SAMARBETE MED SUDIO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...