fredag 1 september 2017

Fredagskänslan

När man arbetat inom handels så många är är den vanligaste frågan man stöter på inför helgen "Jobbat du i helgen?" Här finns det då två olika svar, "Nej jag är ledig" eller "Jo tyvärr.."
Vad tror ni var roligare att få svara?

Jag har ingenting emot att jobba helg som så men det händer något när man får familj. Man har inte längre bara sig själv att tänka på. Jobbet ska matchas ihop med barnens skola, förskola och fritidsaktiviteter och det är här det beryktade livspusslet kommer in i bilden.

Efter 15 år inom handels blev det här livspusslet för stort för mig. Vi var uppe i 15000 bitar, minst!Här har ni min näst största anledning varför jag nu valt att börja studera.
Min absolut största vad kan den då vara? Jo ni!

Det finns inget som ger mig så mycket energi som att få inspirera och inspireras!
Jag inspireras av trender, av människor och av digitala trender och möjligheter.

Nu står jag här i slutet av vecka 1 på utbildningen digital strateg.
Gode trött men gode så nöjd över veckan som har gått.

Nu ska jag spendera helgen med kidsen och försöka smälta alla nya intryck och människor som jag stött på under veckan. För det är en helt ny värld jag stigit in i, det vill jag lova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...